فروشگاه لاکچری ستاره خرید نقد و اقساط خرده و عمده ظروف آشپزخانه و هتل و رستوران و کافه 09214436760
استار پلیت (StarHome) ظروف کافه و رستوران لاکچری ستاره

در بلک فرایدی چی بخریم ؟

Friday، ۳ Aazar ۱۴۰۲

در بلک فرایدی چی بخریم ؟

ظروف, کافه, رستوران, لوازم, اکسسوری, قهوه, دمنوش, قاشق, چنگال, کارد, غذا, استیک, چایی, شربت, میوه, دسر, کیک, کافه, رستوران, خانه, آشپزخانه, هتل, عروس, داماد, لاکچری, لوکس, ستاره, پرسپولیس, استقلال, سپاهان, وایت

در بلک فرایدی چی بخریم ؟

احتمالا واژه بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه به گوش تان رسیده است. اما به راستی روز بلک فرایدی چه اتفاقی می افتد؟ تب و تاب این روز در ایران در سال های اخیر افزایش پیدا کرده و روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود. در این روز کشور های مختلف جهان حراج و تخفیف های شگفت انگیزی بر روی محصولات خود ارائه می دهند. میزان فروش در این روز در مقایسه با ماه های دیگر سال افزایش چشمگیری پیدا می کند. مردم برای خرید در بلک فرایدی به فروشگاه ها و مراکز خرید می روند تا از تخفیف های استثنایی محصولات و برند های مورد علاقه خود بهره مند شوند.
همراه با دیگر کشور های مختلف دنیا، این روز در ایران نیز مورد توجه فروشندگان قرار گرفته است. خرید در بلک فرایدی فرصتی است برای تا لیست خرید بلند خود را تکمیل کنید. بسیاری از فروشندگان محصولات دیجیتال، آرایشی، پوشاک، لوازم منزل و حتی خوراک خود را با بهترین قیمت و در بعضی شرایط کم ترین قیمت به فروش می گذارند. در این مطلب سعی کرده ایم محصولاتی را که در خرید در بلک فرایدی باید به سراغشان برویم را معرفی کنیم.

تاریخچه مختصر بلک فرایدیاولین بار از کلمه بلک فرایدی زمانی استفاده شد که روز پس از روز شکرگزاری، مردمی که برای خرید کریسمس به خیابان ها، مراکز خرید و فروشگاه ها روانه شده بودند، باعث ایجاد ترافیک سنگین می شدند. اما بلک فرایدی چه روزی است؟ تاریخ بلک فرایدی، آخرین پنجشنبه سال، ۲۹ نوامبر، برابر با ۸ آذر است. در روز خرید در بلک فرایدی که به روز بعد از روز شکرگزاری نیز معروف است، مردم خرید کریسمس و سال جدید خود را آغاز می کنند. با اینکه این روز تعطیل رسمی نیست، ولی بسیاری از محل کار خود مرخصی گرفته و خرید خود را آغاز می کنند.
دلیل حضور بسیار گسترده مردم، افزایش میزان تخفیفات و حراج شگفت انگیز بر روی محصولات است. به این ترتیب، هر سال فروشندگان عمده و خرده، شرکت های بزرگ و کوچک هر ساله با برنامه های متفاوت، خریداران را به سمت خود می کشانند. در طی سال های گذشته تب و تاب بلک فرایدی به کشورهای دیگر هم رسیده است و در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در ایران نیز طبق رسم و رسوم دیگر کشور ها، علاوه بر فروشگاه های فیزیکی، فروشگاه های اینترنتی خود را با این ترند همراه کرده اند و پیشنهادات داغ هر ساله خود را پیش از تاریخ موعود اعلام می کنند.

راهنمای خرید در بلک فرایدی

  • یک لیست خرید با توجه به نیازهایتان آماده کنید که هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید.
  • از سایت‌های معتبر که اینماد دارند خرید کنید.
  • قبل از بلک فرایدی قیمت کالاها را بررسی کنید تا بتوانید در آن روز با آگاهی از تخفیف‌های واقعی بهره ببرید.
  • قبل از شروع روز بلک فرایدی سایت‌ها را چک کنید، چون برخی سایت‌ها از روز قبل تخفیف‌ها را اعمال می‌کنند.

My title Page contents Page contents Page contents Page contents Page contents